czwartek, 7 stycznia 2016

Stylizacje dla chłopaków #1

Witajcie!
To już mój 3 post dzisiaj.
Jesteście ze mnie dumni? ;3
Okey, przechodząc do tematu posta przygotowałem 2 stylizacje
dla chłopaków.


Ten strój baardzo mi się podoba. Często go nosze. c;
Cennik:
Czapka "Gentelman" - 17G + Vip
Chusta na szyję - 22G
Słuchawki "relax" - 29G
Koszulka "Włóczęga" - 34G
Dżinsy w stylu ,,Grange" - 33G
Trampki "Gentelman" - 18G +Vip

Razem: 153G + Vip


Okey czas na kolejną stylizację ona podoba mi się akurat mniej, ale również
jest bardzo fajna.

Cennik:
(cena czapki powyżej)
(cena chustki powyżej)
Plecak - 45G
Koszula "Gentelman" - 40G + Vip
Tatuaż "Old School" - 50G
Dżinsy "U.S.A" - 22G
(cena trampek powyżej)

Razem: 157G + Vip

To tyle na dzisiaj. Mam nadzieję, że moje posty się wam spodobały i
skorzystacie z jakiejś porady. ;3
/Nadymek


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz