środa, 13 stycznia 2016

#1 VS + Wyjaśnienia

Cześć!
No to zacznijmy od tego że jest nowa seria! xd
Mam nadzieję że nie było "VS".

A teraz druga sprawa.
Nie było mnie chyba tydzień, z powodu spraw osobistych.
A administratorka tego bloga (Kosia)
dodała post pt: "Czy ma odejść jakiś admin? :/"
Głosowaliście na mnie, to znaczy większość osób głosowała na mnie.
Przepraszam za pretensje.
Nie jestem obrażona, czy coś w tym stylu.
Po prostu myślę, że to przez tą sytuację że mnie nie było.
Nie chciałam wam o tym mówić ale dobra. -,-
Żebyście nie mieli do mnie pretensji.

Mam trudną sytuację w rodzinie.
Mój wujek jest alkoholikiem, dlatego moja kuzynka
przeprowadziła się do mnie.
Dokładnie to na jakiś czas.
Nachodził nas (mój wujek) i musieliśmy być u babci...
To jest długa historia, nie będę jej wam opowiadała w szczegółach.
Tak i jeśli ktoś widział mnie na Awie, czy coś
to nie mogłam wejść napisać posta żadnego bo zapomniałam hasła!
A na tym kompie mam już zapisane. xD
Myślę że mi uwierzycie. -,-

No to chyba tyle.
I już bez pretensji. Ok?
Chyba że aż tak mnie nie lubicie. : (

No to przejdźmy do "VS"



















/Aga ;33

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz