piątek, 20 listopada 2015

Przeprosiny, polecane stylizacje #1

Hejka! Na początek chciałam was przeprosić, że w ostatnim czasie nic nie dodawałam... Proszę o wyrozumiałość; codziennie sprawdziany, kartkówki i odpowiedzi ustne... tyle nauki, że już nie wyrabiam! Postaram się dodawać wcześniej posty! Teraz już przechodzę do posta... Chciałam wam dziś pokazać stylizacje, które napotkałam w miejscach awatarii: klub, ulica itd. i które bardzo mi się spodobały :) Będzie to seria... a w każdym poście z tej serii będę dodawała po 1, 2 lub 3 stylizacjach ;)))
PS. Nie podaję nicków i ogólnie paszportów tych osób...

Ciuchy:

Miejsce zakupu : Lokacja ,,Projektant"
Koszt sukienki : 300 G = 900 Image
Koszt butów : 10 000 S + VIP = 200 Image
Koszt Bransoletki : 30 G = 60 Image
Koszt Opaski : 60 G = 180 Image
Łączna liczba Image : 1340
Łączna kwota : 390 G, 10 000 S

Wygląd:

Włosy : 15 G
Oczy : 5 G
Cienie : 2 G
Brwi : 410 S
Usta : 3 G
Łączna kwota : 25 G, 410 S

Podsumowanie:

Całkowita kwota do zapłaty : 415 G, 10 410 S

--------------------------------------------------------

//Szantażystka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz